20e editie kleine fabriek

Er staat ons een strakke en chique entree te wachten als we met de roltrap naar boven glijden, want alles is ‘black and white’ inclusief de gastvrouwen gekleed in zwarte pakjes en parelkettingen en heren in smoking met een knipoog, want de broek is kort. Dat is fijn binnenkomen. Het is weer piekfijn geregeld, zoals je mag verwachten van de kleine fabriek.

Een rondje over de beurs maakt duidelijk dat de sfeer top is. We spreken tevreden standhouders terwijl de eerste beursdag nog niet eens afgelopen is. In alle drukte weten Sabine Heideveld (communicatie en pr) en Merel Bunnik (event director) tijd voor ons vrij te maken in de perskamer. Hoe is de organisatie en de opening verlopen? Sabine: ‘We zijn altijd zo’n zes maanden bezig met de voorbereiding van de beurs. Totdat de deuren opengaan is dat altijd een drukke tijd voor ons. Maar als de bezoekers binnenstromen laten we het los, dan is het klaar en kunnen we niets meer doen. Na de beurs is er echter weer werk aan de winkel: denk aan het versturen van persberichten, fotoverslagen en aftersales, daar zijn we zeker nog wel een maand mee bezig’, licht ze toe. ‘Op de beurs proberen we zo veel mogelijk mensen te bezoeken, maar dat lukt niet altijd en we willen wel van iedereen horen wat ze van de beurs vinden. Met al deze informatie bouwen we weer naar een volgende editie.’

Fotografie: RVDA 2015

Dit is een ingekort bericht uit het reeds verschenen nummer van Baby-Wereld.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *