Albert Heijn test nieuwe indeling babyschap

dreamstime-babywinkel-shopping

De Albert Heijn test een vernieuwde aanpak van het babyschap. De schappen zijn voortaan ingedeeld op leeftijd van kinderen. Belangrijk in de nieuwe pilot opstelling is de navigatie, waarbij de schappen zijn ingedeeld op de leeftijd van kinderen. Zo heeft iedere levensfase een eigen duidelijke kleurcode. Daarnaast heeft de Albert Heijn een ‘inspiratiemeubel’ geplaatst. Via deze weg willen ze zwangere vrouwen en jonge ouders informeren en inspireren. Naast een nieuwe indeling en inspiratiemeubel wordt er op een speciale actiekop één promotie uitgelicht.

De nieuwe aanpak wordt getest in het filiaal in Vleuten die op 27 september de deuren opnieuw opende. Dit filiaal van Hans Geveling staat in de meest kinderrijke buurt van Nederland, vandaar dat de nieuwe aanpak hier getest wordt. Deze nieuwe aanpak is in samenwerking met Nutricia en Procter & Gamble tot stand gekomen. Volgens Jerry de Leeuw, commercieel manager van de Albert Heijn, willen alle drie de partijen moeders helpen. Dit vanaf de zwangerschap tot de kinderen oud genoeg zijn en geen babyproducten meer nodig hebben.

De nieuwe aanpak zal drie maanden worden getest. Bij bewezen succes zal de nieuwe babywereld worden uitgerold naar alle Albert Heijn filialen.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *