Branding bij constant veranderend shopgedrag

Shoppende moeder met kind

De European Nursery Products Confederation (ENPC) zal op Kind + Jugend op donderdag twee informatieve seminars geven. U krijgt te horen hoeveel geld Europese ouders uitgeven aan babyartikelen, hoe ze zoeken, vinden en hoe u deze ouders het beste kunt bereiken met brand marketing. Onderzoeksbureau GfK legt uit hoe het zich constante veranderende shopgedrag van consumenten ook de baby- en kindermarkt beïnvloedt. Denk aan kopen via smartphones en tablets. En hoe gaat de markt om met omnichannel nu ouders steeds overal online zijn?

Waar en hoe zwangere vrouwen bereiken?

Daarnaast worden de resultaten van een studie gepresenteerd door reclamebureau Generation Media en agencyiGen waarbij is onderzocht wanneer, waar en hoe merken het beste zwangeren en jonge moeders kunnen bereiken. Het onderzoek is uitgevoerd in Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en de VS.

Hieronder het Engelstalige persbericht:

ENPC logo

How parents spend money on babyproducts

Both taking place in afternoon of Thursday 10th September, attendees will discover how parents across Europe are spending their money where baby products are concerned, their behaviour when sourcing such products and how best to target them with brand marketing.
Erol Sukan of leading market research company GfK will discuss how ever-changing shopper behaviour is affecting the nursery market in Europe from purchasing on mobile phones to using enhanced realities and how industries are becoming more innovative in how they sell. But is innovation in the nursery market enough to satisfy today’s omnichannel with ever connected new parents?
Nadia Khaldi of specialist media agency Generation Media and Claire Milner of research agency iGen have recently completed a study to understand expectant women and new mums in the UK, Germany, France, Spain and the US to discover when, where and how it is best to target customers with brands in the nursery sector.

Both of these seminars are free to attend and provide essential information for anyone who wants to really understand consumer buying habits and how to effectively market their brand to new parents.

Come along to the Trend Forum in Hall 10.1.C 70/D71 on Thursday 10th September at 15.45 hrs to find out more.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *