Children’s Fashion Cologne

children's fashion cologne

De Children’s Fashion Cologne beleefde op 13 juli zijn eerste première. De beurs richt zich op de hele kinder-, baby- en zwangerschapsmode branche, schoenen, interieurontwerp en accessoires. Meer dan 180 labels uit heel Europa deden mee waaronder grote namen zoals Guess Marc O’Polo Junior, Roberto Cavalli junior, Simonette, Trussardi Junior and Vingino.

De beurs trok ongeveer 1000 bezoekers uit 26 landen. Volgens Katharina Hamma, chief operating officer van Koelnmesse wordt met deze high-class beurs in Duitsland de leegte van centraal Europa ingevuld. Onderzoek onder bezoekers wijst uit dat bijna 90% van de bezoekers deze beurs zouden willen aanraden bij vakgenoten, meer dan 70% gaf aan de volgende editie in januari 2014 te zullen bezoeken.

Op de beursvloer vonden verder modeshows plaats georganiseerd door het lifestyle magazine Luna. Verder waren er bedrijfskundige lezingen over de markt en nieuwe distributiemethodes. Het coaching programma ‘Pimp my shop’ bood retailers met kleine en middelgrootte winkels de mogelijkheid om hun eigen winkelconcept door professionals te laten toetsen.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *