Congres Trends in Kids-, Jongeren- & Familiemarketing

kids_jongeren congres

Het congres Trends in Kids-, Jongeren- & Familiemarketing vindt dit jaar op 24 september plaats in het IJburg College Amsterdam. Een onmisbaar congres voor iedereen die interesse heeft in de belevingswereld van kinderen en jongeren.

Unieke kijk in de keuken van A-merken

Door middel van korte presentaties, interactieve rondetafelsessies en inspirerende sessies geven grote A-merken een kijkje in de keuken. Wat valt er te leren van CocaCola, Facebook, Zwitsal, GGD Amsterdam, Fisher Price, Studio100 of juist het Rijksmuseum? Welke marketingtools hebben zij met succes ingezet? Of welke juist met minder succes?

Naast deze sessies is er voldoende ruimte om tijdens een kop koffie, lekker broodje of de borrel ideeën uit te wisselen met collega-marketeers.

Sprekers:

De volgende sprekers zullen o.a. aanwezig zijn:

  • Steven Pont, oud-onderwijzer en ontwikkelingspsycholoog
  • Liane Lens, Senior Brand Manager – Zwitsal
  • Ilse Van Rillaer, Brand manager – Wanagogo /Studio100
  • Paul Jansen, Market Research Manager – Footlocker Europe
  • Tom Palmaerts, Trendwatcher & Partner – Trendwolves
  • Ellen Hendrix, senior Communications & Campaign Manager – WWF Nederland

In het expertpanel zullen zitting nemen: Debbie Schouten en Lucy Woesthoff van Dromenjager en Carola Siksma van BabyWereld en BabyStuf.nl.

Alle informatie over het congres is te vinden op www.kidsenjongeren.nl/congres.

Korting voor relaties van BabyWereld

Speciaal voor BabyWereld abonnees is er 20% op de deelnameprijs. Maak gebruik van deze actie door naar de speciale actiepagina te gaan. Of vul de actiecode Babywereld in voor 20% korting!




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *