kleine fabriek

kleine fabriek nieuw initiatief

Het programma van kleine fabriek – 19 en 20 januari a.s. in Amsterdam RAI – barst van de actuele know how en creativiteit. Naast alle nieuwe collecties van de mooiste kindermode- en lifestylemerken, maakt een stoet trendsetting creatieven en vakspecialisten uw bezoek tot een onvergetelijke happening.

Live Specials
De in een eerder bericht uitgelichte ‘fashion parade’ op zondag is niet het enige wat voor reuring op de beursvloer zal zorgen. Er staan nog veel meer live specials op het programma. Op de zondag zijn bijvoorbeeld tiener-bloggers actief. Bij wijze van immateriële inspiratie krijgt kleine fabriek een hippe soundtrack, live opgevoerd door singer-songwriters. En het internationale tijdschrift Kid’s Wear neemt deze editie artist-in-residence Elsa Dray-Farges mee. Zij presenteert een selectie van haar betoverende papier-maché illustraties en schetst ter plekke voorbijgangers.

Shopping
De Amsterdamse kinderboekenwinkel Helden & Boeven selecteert in samenwerking met kleine fabriek weer de nieuwste kinderboeken voor hun pop-up Bookstore. De HTNK Onedayshop ‘Story Store’ staat weer in het hart van Blueprint opgesteld met exclusieve ‘cash & carry’ goodies. De IJM Store van stylist Frank Visser biedt een mix nieuwe en vintage hebbedingen naast de Colourspot verfcollectie van IJM Colour. Nieuw is de pop-up van “& designshop” uit Rotterdam met een frisse selectie Dutch Design kleingoed. De eigen ontwerpen van &-initiatiefnemers Elwyn en Nynke komen ter plekke uit de 3D printer.

Back to school
Op kleine fabriek komen professionals niet alleen samen voor de nieuwste collecties en trends. Voor creatief en zakelijk ondernemers die up-to-date willen blijven biedt kleine fabriek samen met haar partners een zeer uitgebreid programma met trendpresentaties en -lezingen. Experts die hun verhaal komen houden zijn:
Lieke Lamb met een lezing over toekomstperspectieven en trends waaronder social media,
Suzanne Wartenbergh legt uit hoe je Pinterest inzet voor je winkel en geeft inspirerende voorbeelden,
Peter van Woensel Kooy deelt zijn inzichten als marketing journalist en schrijver van het jaarlijkse jeugdtrendrapport Youth Icons,
Madeleine Schönherr is image coördinator van de Sanoma-titels ‘Ouders van Nu’, ‘Kinderen’ en ‘Kek Mama’, goed voor waardevolle PR tips & tricks,
Suzan Eikelenstam, webshop expert en schrijfster van Webhelden, presenteert haar 10-stappen naar een betere webshop en Lonneke Reitsema weet alles van online marketing en geeft een lezing en workshop over hoe je van je websurfende doelgroep tevreden klanten maakt.

Het totale programma van sprekers staat op de site van kleine fabriek. Zet uw keus vast met een alarmbelletje in uw mobiel, dan mist u niets!

Actie! Abonees van BabyWereld kunnen de kleine fabriek gratis bezoeken! In ons vakblad is te lezen hoe abonnees gratis naar deze beurs kunnen.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *