Reorganisatie Sanoma Parenting

reorganisatie sanoma

Grote reorganisatie bij Sanoma; de organisatie gaat zich richten op 17 titels, voor 32 titels wordt onderzocht of ze kunnen worden samengevoegd, verkocht of anders opgeheven. Bij Parenting blijven Ouders van Nu en Kek Mama een focusmerk maar voor Kinderen en de Babygids vindt strategische heroriëntatie plaats.

Hieronder het complete overzicht:

Focusmerken (en dus behouden): Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Strategische heroriëntatie (en dus samengevoegd, verkocht of anders opgeheven): Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Bron: Nu.nl




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *