Terugblik Negenmaandenbeurs

De organisatie van de Negenmaandenbeurs kijkt terug op een succesvol evenement met mooie rapportcijfers. Jaarlijks trekken zo’n 50.000 aanstaande en jonge ouders uit alle hoeken van het land met trein of auto richting Amsterdam RAI voor een gezellig dagje uit. De Negenmaandenbeurs is een mooi platform voor alle merken die direct in contact willen komen met hun doelgroep: de consument! Er waren weliswaar minder exposanten dan vorig jaar, maar dat is niet onlogisch vanwege economisch wat mindere tijden.

Bezoekredenen
In februari trok de Negenmaandenbeurs meer dan 52.000 bezoekers en zij waardeerden hun bezoek met een 7,3. Wat zijn nu de voornaamste redenen voor een bezoek aan de beurs? 77% bezoekt de beurs voor een gezellig dagje uit, 62% komt er vooral voor de aanbiedingen, 54% om aankopen te doen, 49% om nieuwe producten en diensten te bekijken, 47% om informatie te verzamelen en 33% bezoekt de beurs voor een algemene oriëntatie.

Volgend jaar wordt de beurs van 25 februari tot 1 maart gehouden.

Meer informatie kunt u vinden in het vakblad BabyWereld.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *