luierbox pamperbox

Consumentenorganisaties in Nederland en België worden overstelpt met klachten over de firma luierbox / pamperbox.be. Deze Belgische firma bood via Groupon een aanbieding voor een jaarabonnement op luiers.

Luiers besteld, niet geleverd, veel geld kwijt

Via Groupon betaalden consumenten 30 euro waarvoor ze een kortingsvoucher ontvingen. Daarna moesten ze nog een keer 300 euro aan Luierbox/Pamperbox.be betalen. Er waren ook consumenten die 600 euro rechtstreeks aan deze firma betaalden. Volgens afspraak zouden consumenten maandelijks een doos met luiers ontvangen, maar de leveringen stopen na een of meerdere keren. Er zijn ook klanten die helemaal niets hebben ontvangen. Volgens de Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop gaat het om meer dan 2000 gedupeerden, ook uit Nederland. De verantwoordelijke voor de firma is in geen velden of wegen te bekennen.

Klacht indienen

Gedupeerde consumenten worden aangeraden om contact op te nemen met hun creditcardmaatschappij. Als er niet met creditcard is betaald maar wel gebruik is gemaakt van de Groupon actie kan een klacht worden ingediend bij de klachtenbox van Test-Aankoop.