U bevindt zich hier:--Shoesme zoekt partnerships

Shoesme zoekt partnerships

Door |2018-09-07T10:03:20+00:002 september, 2018|Categorieën: Product actueel|Tags: |

shoesme sneaker

In een overvolle markt waarbij grote veranderingen van de retail worden gevraagd, zet Shoesme in op nieuwe concepten waarbij nauw wordt samengewerkt met retailers. Oprichter en eigenaar, Michiel Slaats, vertelt: ‘Blind doorkoersen op cijfers van afgelopen seizoenen is geen optie meer. De consument wil merkbeleving, ruime keuze en ook de prijs is steeds vaker doorslaggevend.’

Ouders willen advies over babyschoentjes

‘Online wordt Shoesme goed gevonden en door onze partners goed verkocht, maar hoe vertaal je dit naar offline? Anders dan bij grote kinderschoenenmaten willen ouders van kleine kinderen graag advies krijgen in de winkel, daar passen en afrekenen. Dan stelt een kleine selectie en ontbrekende merkbeleving teleur. Daarom investeert Shoesme graag met winkeliers in de aanwezigheid en zichtbaarheid van het merk Shoesme’, aldus Slaats.

Specialist in schoentjes voor de kleinste voetjes

Shoesme bracht als eerste kinderschoenenmerk kwalitatieve en trendy babysneakertjes op de markt. Nog steeds zijn de eerste stap- en loopschoentjes de ‘corebusiness’ van Shoesme. Al 20 jaar investeert Shoesme in de ontwikkeling van de baby- en kindervoet en heeft zo een schat aan kennis en ervaring opgebouwd. Daardoor is Shoesme uitgegroeid tot specialist voor de kleinste voetjes met grote naamsbekendheid onder de doelgroep jonge ouders.

Shoesme love sneakers

Vreemd genoeg zien we dat ouders steeds vaker sportschoentjes kopen voor de tere kindervoetjes, terwijl deze qua pasvorm en materialen toch van een ander niveau zijn dan de kinderschoenen van Shoesme. Om de concurrentie in dit segment het hoofd te bieden brengt Shoesme het concept Shoesme love sneakers op de markt. Deze sneakers onderscheiden zich niet alleen door de kwaliteit en hippe ontwerpen, maar ook qua prijsstelling. Er is nu bijvoorbeeld een babysneaker verkrijgbaar vanaf maat 20 met een winkelverkoopprijs vanaf €49,95. Hiermee wil Shoesme een nog grotere doelgroep aan het merk binden.

Partnerships gezocht

Naast de ontwikkeling van nieuwe prijsaantrekkelijke concepten richt Shoesme zich op intensieve partnerships met de retail. ‘Shoesme investeert samen met retailers om winkels door middel van Shoesme-corners of wanden een betere uitstraling te geven. Hierbij horen duidelijke aanwezigheid van het merk Shoesme, een bredere Shoesme-collectie met keuze uit modellen en kleuren met een concurrerende prijsopbouw en de mogelijkheid om in b2b-webshop na te bestellen. De eerste reacties zijn enorm positief en we staan in de startblokken om dit concept verder uit te rollen met meer partners. U wordt van harte uitgenodigd om contact op te nemen!’

Verkoop Nederland: Guus Pigmans 0031-642382828 | Showroom C.A.S.T. 474
Verkoop België: SL Agencies 0032-475458795 | Showroom Trade Mart Brussels Epinal 159

www.shoesme.nl


shoesme

 

 

 

 

 

 

 

 

shoesme sneakershoes me