U bevindt zich hier:--Kind und Jugend 2018: sterk deelnemersveld

Kind und Jugend 2018: sterk deelnemersveld

Door |2018-09-06T13:10:46+00:0016 augustus, 2018|Categorieën: Beursnieuws|Tags: |0 Reacties

kind und jugend

Nog even en Kind + Jugend gaat weer van start en wel op 20 tot en met 23 september in Keulen. In juni waren bijna alle standplekken vergeven, dus de hallen zijn weer goed gevuld. Hier staan straks 1200 aanbieders van baby- en kinderproducten, van kleine tot grote merken waarvan 85% afkomstig uit het buitenland.

Belangrijke merken die u aan zult treffen zijn: ABC Design, Aden & Anais, Alvi, Angelcare, Artsana-Chicco, BabyBjörn, Babymoov, Britax Römer, Cybex, Delta Children, Diono, Dorel, Ergobaby, Easywalker, Foppa Pedretti, Geuther, Hauck, Hartan, HTS, iCandy, Infantino, Jané, Joie/Nuna, Joolz, Kaloo, Kiddy, Kidsmill, Lässig, Lodger, Munchkin, Mutsy, Nattou, Nûby, Peg Perego, Philips Avent, Sauthon, sigikid, Sterntaler, Tobi, Uppababy en Vulli.

Programma Kind und Jugend

Het programma bestaat uit de belangrijke Kind und Jugend Innovation Award en de Kids Design Award. Ze laten zien welke trends er spelen in de markt. Bij de Innovation Award gaat het om acht categorieën, waarbij een internationale vakjury de nominaties heeft aangewezen. De genomineerden zijn te zien op onze site, de winnaars worden op de eerste beursdag bekend gemaakt.
Een belangrijk onderdeel is ook de internationale Consumer Award, waarvoor Keulen samenwerkt met belangrijke media in het buitenland, waaronder BabyStuf.nl in Nederland. Bij deze nominatie gaat het om welke producten consumenten het meest interessant en innovatief vinden, te zien in hal 10.1.

Paneldiscussie met marktexperts

Alle winnaars van de Baby Innovation Award zullen op de eerste beursdag, donderdag 20 september bekend worden gemaakt. De Consumer Award wordt op vrijdagmiddag van 16.00 tot 17.00 uur in het Trendforum gepresenteerd met een paneldiscussie van marktexperts die dieper op trends zullen ingaan waaronder de hoofdredacteur van BabyWereld. (hal 11.1).

Maar er is meer, in het Design Parc zullen opvallende objecten, meubelen en speelgoed gepresenteerd worden die hun weg op de markt al gevonden hebben. En ook dit jaar vindt u op de beurs weer de vorig jaar geïntroduceerde Connected Kidsroom (hal 11.2) waarbij technologie centraal staat.

Bestel kaarten met korting

Data Kind und Jugend: 20 tot en met 23 september
Dagkaart voorverkoop tot 19 september, 18 euro, daarna 28 euro
2-daagse kaart 25 euro in voorverkoop, daarna 39 euro
Doorlopende kaart: 39 euro in voorverkoop, daarna 58 euro
Bestel nu kaarten in de voorverkoop!

Geef een reactie