Over BabyWereld

Al meer dan 20 jaar is BabyWereld hét kenniscentrum voor professionals in de babybranche. Via onze media (vakblad, website, nieuwsbrieven en social media) bereiken we retailers, fabrikanten en andere professionals in de babybranche zoals kraamzorgorganisaties en draagconsulenten in Nederland, België en Luxemburg.

Voor wie is BabyWereld bestemd?

BabyWereld is het enige vakblad voor babyspeciaalzaken en iedereen die beroepsmatig geïnteresseerd is in baby- en kinderproducten. Dit informatieve en trendy vakblad biedt veel inspiratie voor retailers van een fysieke winkels en webwinkels, inkopers, fabrikanten, leveranciers en professionals. BabyWereld verschijnt vier keer per jaar en staat vol met de nieuwste baby- en kinderproducten, nationaal en internationaal beursnieuws, boeiende reportages, prikkelende columns en praktische achtergrondartikelen.

BabyWereld kent de baby- en kindermarkt als geen ander, speelt internationaal een belangrijke rol een heeft een lezersbereik om trots op te zijn. Uit een onderzoek gehouden door Van Es blijk dat maar liefst 51% van de respondenten BabyWereld als meest gelezen en spontaan genoemd vakblad in deze branche noemt. Daarvan leest 88% het vakblad grotendeels of helemaal.

Het gezicht achter BabyWereld

Carola-Siksma-Ruiters-Babytrendwatcher

In 2000 besloot Carola-Siksma-Ruiters, hoofdredacteur, een flinke dosis lef te combineren met haar ervaring in de uitgeverswereld. Ze bouwde de bestaande titel BabyWereld uit tot een vakblad van formaat tot de belangrijkste informatiebron voor retailers, fabrikanten en leveranciers in de babybranche in Nederland, België, Luxemburg, kraamzorgorganisaties en andere professionals.

Tevens is ze organisator en voorzitter van de Baby Innovation Award verkiezing en zit ze in de jury van de internationale Innovation Award voor babyproducten verbonden aan Kind + Jugend. Ze is zes jaar voorzitter geweest van de BCMI, Baby Care Magazines International, de internationale vakbladenorganisatie. Carola beschikt over een uitgebreide kennis en inzicht in de nieuwste ontwikkelingen in de branche en mag worden gezien als autoriteit op het gebied van babyproducten. Vanwege haar grote netwerk geeft ze ook adviezen aan bedrijven in Nederland en daarbuiten. Carola blogt over bijzonder babynieuws op babytrendwatcher.com

BabyWereld advertentie