Reportage
Verandering vraagt om moed, Jollein durfde het aan
Verandering vraagt om moed. Jollein durfde het aan, bruist van de energie en is klaar voor verdere groei. Wie kent de merknaam Jollein niet? De in Assen gehuisveste fabrikant van baby- en kinderkamertextiel groeide in 47 jaar uit tot een gerenommeerd label in binnen- en buitenland. Na al [...]
Jamak 25 jaar
Jamak werd bekend met de distributie van de Koala uitklap-wandcommode, de Handysitt opzetstoel en de Cradle wieg. Nu 25 jaar later, is de merkenportefeuille uitgebreid en werkt Jamak nog steeds met een hecht team. Dat oprichter Maike Korteweg een neus heeft voor bijzondere producten bleek toen ze de Koala wandcommode en [...]
HetBabyGoed: eerste kringloopbedrijf voor babyspullen
Op een bedrijventerrein in Huissen onder Arnhem bevindt zich HetBabyGoed, het eerste kringloopbedrijf in Nederland gespecialiseerd in baby- en kinderartikelen. Begin dit jaar gingen de deuren open. De foto's op de website doen geen recht aan de winkel. Als we binnenkomen, weten we niet wat we zien. Staan er op de [...]
nijntje na 65 jaar nog steeds hip en actueel
Het kan je niet zijn ontgaan, nijntje viert dit jaar haar 65e verjaardag! Een moment om even stil te staan bij bijzondere feiten, nijntje initiatieven en activiteiten. Want nijntje is meer dan een character op boeken en producten! Tijdens de vakantie van de familie Bruna in Egmond aan Zee liep regelmatig [...]
The baby’s corner
Sfeervolle video's op de site, een fysieke en online winkel met een breed assortiment baby- en kinderproducten tot basisschoolleeftijd, persoonlijke aandacht, advies op maat, een community, een boek van de eigenaresse zelf. Het is een greep uit het totaalconcept van The baby's corner dat al meer dan 20 jaar aanstaande ouders helpt met de [...]
Lodger 20 jaar: van Wrapper tot babytextiel en essentials
Na 20 jaar is Lodger voor consumenten en de handel nog steeds een herkenbaar en betrouwbaar merk. Wat maakt Lodger uniek? Daarover is medeoprichter en eigenaar Angelique van Oostveen (foto linksonder) heel duidelijk: 'We hebben vanaf het allereerste moment nagedacht over vernieuwende producten. We hebben ons goed verplaatst in de doelgroep: [...]