Bedrijfsvoering2019-12-17T16:55:25+01:00

Bedrijfsvoering

1510, 2020

Wees als merk een baken voor de consument maar ook een octopus

By |15 oktober, 2020|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

Alles is tegenwoordig een merk en de consument is goed geïnformeerd, assertief en laat zich niet meer in een hokje plaatsen. Hoe lukt het je in deze tijd om als merk zichtbaar te zijn en een eigen unieke stijl te bepalen? De Mindset methode van trendanalist Christine Boland is hiervoor een handig hulpmiddel. We volgden [...]

1006, 2020

Buitenlandse online koopjes: vaak onveilig maar ook oneerlijk

By |10 juni, 2020|Categorieën: Babymarkt, Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

Het lijkt zo aantrekkelijk: producten kopen via buitenlandse webshops als AliExpress en Wish. Maar met het bestellen via online sites buiten de EU lopen consumenten een grote kans een onveilig product binnen te halen. En de prijsstelling van een Chinees product blijkt ook niet eerlijk te zijn ten opzichte van Europese winkels. [...]

904, 2020

Update bevolking en geboortecijfers 2020

By |9 april, 2020|Categorieën: Babymarkt, Bedrijfsvoering|Label: , |0 Reacties

De Nederlandse bevolking is hard gegroeid de afgelopen drie jaar. Het gaat om ongeveer 100.000 personen per jaar. Momenteel wonen er 17,3 miljoen mensen in ons land en de bevolkingsgroei zal volgens het CBS verder stijgen naar 18,3 miljoen in 2035. Daarna wordt een afname van het groeitempo verwacht. In 2050 [...]

1209, 2019

Kopiëren van babyproducten is een groeiend probleem

By |12 september, 2019|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: , |0 Reacties

De babymarkt is big business. Wereldwijd wordt de babymarkt geschat op 73 miljard dollar in 2018 en deze zal groeien naar 81 miljard in 2020, zo wordt voorspeld. De groei wordt vooral toegewezen aan de opkomst van de markten in Azië (waaronder China) en Latijns Amerika, waar de babybranche in veel landen [...]