Bedrijfsvoering2019-12-17T16:55:25+01:00

Bedrijfsvoering

804, 2021

Babymeubelen door coronacrisis steeds vaker online gekocht

By |8 april, 2021|Categorieën: Babymarkt, Bedrijfsvoering|Label: , , |0 Reacties

Shoppen voor de babyuitzet is een bezigheid waar veel zwangere vrouwen reikhalzend naar uitkijken. De coronacrisis zorgt er voor dat veel babyaankopen noodgedwongen online plaatsvinden. En dat terwijl veel zwangere vrouwen eigenlijk liever op pad gaan om aankopen zoals een ledikant en commode te doen. Uit onderzoek van de WIJ Zwanger Monitor blijkt [...]

804, 2021

Onderzoek naar koopgedrag zwangeren

By |8 april, 2021|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: , |0 Reacties

24Baby.nl heeft met de Mama Monitor voor het eerst onderzoek gedaan naar het koopgedrag van aanstaande ouders. Belangrijke conclusies zijn dat het grootste deel van de ondervraagde zwangeren de uitzet volledig nieuw koopt, in een fysieke winkel en dat veiligheid het belangrijkste aankoopcriterium is. Aantal deelnemers onderzoek Er deden 1.758 aanstaande [...]

2603, 2021

Artificial Intelligence: hype of must voor de retail?

By |26 maart, 2021|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

De retail staat aan de vooravond van belangrijke technologische uitdagingen. Een belangrijke techniek is de inzet van Artificial Intelligence, ofwel AI. Is het een modegril of niet en wat kun je ermee als retailer? Wat is Artificial Intelligence en machine learning? Een van de geestelijke vaders van AI is de Engelse [...]

1202, 2021

Nieuwe wet helpt faillissement voorkomen

By |12 februari, 2021|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

Veel bedrijven zitten door corona of andere redenen met financiële schulden.  Met de nieuwe Wet Homologatie Onderhands Akkoord kan een overeenkomst worden gesloten met schuldeisers en kan een faillissement mogelijk worden voorkomen. Helpende hand met nieuwe faillissementswet Veel bedrijven kunnen door de coronacrisis maar net het hoofd boven water houden. Op [...]

1102, 2021

Verdiep je in generatie Z

By |11 februari, 2021|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

Na de Millennials staat Generatie Z voor de deur. Een niet te onderschatten doelgroep want ze zijn in 2020 al goed voor 40 procent van de consumentenpopulatie wereldwijd. Wie zijn deze jongeren, wat vinden ze belangrijk en hoe kun je hier als ondernemer op inspelen? Het Retailtrends webinar door Lecyca Curiel [...]

1510, 2020

Wees als merk een baken voor de consument maar ook een octopus

By |15 oktober, 2020|Categorieën: Bedrijfsvoering|Label: |0 Reacties

Alles is tegenwoordig een merk en de consument is goed geïnformeerd, assertief en laat zich niet meer in een hokje plaatsen. Hoe lukt het je in deze tijd om als merk zichtbaar te zijn en een eigen unieke stijl te bepalen? De Mindset methode van trendanalist Christine Boland is hiervoor een handig hulpmiddel. We volgden [...]