negenmaandenbeurs 2023

Van woensdag 15 t/m zaterdag 18 februari 2023 kunnen (aanstaande) ouders weer volop genieten, inspiratie opdoen en de nieuwste producten en trends zien en uitproberen tijdens de Negenmaandenbeurs. Met 3 hallen (17.000 m2), 150-200 exposanten en 30.000 bezoekers zet de RAI weer het grootste en meest complete event op het gebied van zwangerschap en baby’s neer. Een Negenmaandenbeurs ‘nieuwe stijl’, in 4 in plaats van 5 dagen en los van de Huishoudbeurs (alleen de laatste dag zal gelijktijdig zijn), met 100% focus op de beoogde doelgroep.

Succesvolle mei-editie

Na meer dan 2 jaar afwezigheid kon in mei jl. eindelijk weer een Negenmaandenbeurs worden georganiseerd. En hoewel het event kleiner was dan normaal, kijkt beursmanager Sofie Spoorenberg er met een heel tevreden gevoel op terug: ‘De branche zat te springen om dit moment, eindelijk weer de mogelijkheid elkaar fysiek te ontmoeten. We hebben 23.000 bezoekers, vol in de doelgroep, mogen ontvangen.’ Veel gehoorde complimenten waren de goede sfeer en de zeer kwalitatieve bezoekers die echt de tijd namen om geïnspireerd en geïnformeerd te worden. ‘Nu is het weer tijd om te bouwen, naar een nog completer aanbod, met meer gevestigde maar zeker ook kleine nieuwe merken, een uitgebreid inhoudelijk programma en zo’n 30.000 bezoekers verdeeld over 4 dagen, inclusief 2 koopavonden.’

Nieuwste producten & trends

De Negenmaandenbeurs staat ook bekend als het platform voor de nieuwste babyproducten. Zo zijn alle genomineerde en winnende producten van de Baby Innovation Award – dé prijs op het gebied van innovatie en design – jaarlijks te bewonderen op de beurs. De uitreiking van de Baby Innovation Award 2023 vindt dit keer plaats na afloop van de 1e beursdag, op woensdagavond 15 februari, tijdens het Amsterdam Baby Week Industry Dinner.

Negenmaanden Shop

Bezoekers van de Negenmaandenbeurs krijgen binnenkort de mogelijkheid om ook online de nieuwste producten, innovaties en trends in babyland te ontdekken én direct aan te schaffen. Met de Negenmaanden Shop worden de 4 beursdagen verlengd tot een yearround concept. Exposanten kunnen hierdoor met hun nieuwste producten en innovaties ook hun beursdeelname verlengen naar 365 dagen per jaar online.

Lees meer beursberichten