U bevindt zich hier:--showUP viert tienjarig jubileum in 2017

showUP viert tienjarig jubileum in 2017

Door |2018-08-08T14:48:37+00:0013 juni, 2017|Categorieën: Beursnieuws|Tags: |

show up

showUP heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot dé inkoopbeurs voor woonaccessoires en cadeau-artikelen, ook in het babysegment! Op 3 en 4 september vindt alweer de tiende editie plaats. Opnieuw zijn er weer meer deelnemers. De toch al zo fraaie Expo Haarlemmermeer is verbouwd, waardoor er meer ruimte beschikbaar is gekomen voor showUP. ‘Juist nu de markt aantrekt en de belangstelling voor showUP nog altijd groeit is deze ruimte zeer welkom’ aldus Daan van Trigt, organisator van de beurs.

Fris en eigentijds

Kenmerkend voor showUP is de frisse en eigentijdse uitstraling en het zorgvuldig samengestelde deelnemersveld. Op geen andere beurs zie je de grote merken als Vitra, Stelton en House Doctor naast startende labels en jonge ontwerpers, kom je op showUP altijd verrassende presentaties van ontwerpers tegen. Vast onderdelen van showUP zijn:

  • listenUP – het lezingen programma met trendpresentaties en lezingen van Jan Agelink, Kirsten Jassies en anderen.
  • growUP – het deel van de beurs waar een selectie van leuke kindermerken te zien is.
  • startUP@showUP – de plek waar 8 startende merken en ontwerpers zich voor het eerst presenteren.
  • The Store – Een inspirerend themawinkel waar je ook enkele producten van deelnemers kunt kopen.

Inmiddels telt het deelnemersveld 300 bedrijven. Op showUP richt zich met name op de segmenten wonen, gifts, stationery en kids. Daarnaast zijn aanwezig de branches food/non-food, lifestyle- accessoires en welness.

Al met al wil showUP laten zien dat een professionele inkoopbeurs wel degelijk inspirerend en creatief kan zijn. Voor inkopers van woon- en cadeauwinkels, warenhuizen, museumwinkels, concept stores en kinderwinkels is showUP dan ook niet te missen!

Gratis toegang na registratie via de website