spielwarenmesse brandnew

Standhouders, bezoekers en pers zullen elkaar hopelijk weer ontmoeten in juli. Om de branche toch van nieuws te voorzien introduceert Spielwarenmesse BrandNew; een digitaal platform waarop bedrijven hun noviteiten presenteren. Christian Ulrich, Director Marketing van de Spielwarenmesse legt het nieuwe concept graag uit.

Virtueel evenement BrandNew

Christian: ‘In juli komt de industrie eindelijk weer samen op de Spielwarenmesse Summer Edition. In aanloop naar dit evenement is BrandNew opgericht, waarmee bedrijven hun nieuwste producten aan de handel kunnen presenteren. Het virtuele evenement vond eind januari plaats tegelijk met de oorspronkelijke data van de beurs. met BrandNew spelen we in op de wens van de branche om het gat te dichten met een virtuele oplossing.’

Mogelijkheden voor productpresenaties

Leveranciers konden verschillende pakketten boeken voor productpresentaties op de site, productbeschrijvingen, beeld- en videomateriaal, contactgegevens en posts op social media. Aanmelden voor nieuwe producten is nu niet meer mogelijk, maar productnieuws is nog steeds te zien op de site tot eind april. De informatie is gratis beschikbaar voor inkopers en retailers.
Met de site wil Spielwarenmesse de hub zijn voor retailers en inkopers. ‘We hebben een groot bereik; elk jaar registreren we meer dan een miljoen bezoeken aan onze website en meer dan vier miljoen pagina-impressies. We hebben ongeveer 43.000 volgers op Facebook en Instagram. Daarnaast geven onze nieuwsbrief en onze bezoekersdatabase ons toegang tot meer dan 100.000 internationale beslissers. Aangevuld met relevante inhoud, zijn onze platforms van enorm voordeel zijn voor speelgoedbedrijven van klein tot groot. Naast productintroducties en innovaties kan er eenvoudig contact worden gelegd met nieuwe fabrikanten’ aldus Christian.

Meer beursberichten lezen

spielwarenmesse, christian ulrich

Christian Ulrich, Director Marketing Spielwarenmesse