Marianne Sijberden – PR specialist
Communiceren in coronatijd
Koop lokaal, steun de kleine ondernemer en blijf thuis was de afgelopen maanden het motto. Terwijl toiletpapierfabrikanten monsteromzetten draaiden, moesten de meeste ondernemers de afgelopen maanden alle zeilen bijzetten om overeind te blijven. Het is de wereld op zijn kop. Bij Perswinkel Communicatie verschoof de focus naar crisiscommunicatie voor klanten in de gezondheidszorg en crisisopvang. [...]
Duurzaamheid is een blije boodschap
Het groen vliegt de kersverse vaders en moeders om de oren. Nee, geen uitgespuugde erwtjes en spinazie. Ik heb het over duurzaamheid. Duurzame producten zijn gewild onder jonge ouders. Logisch. Je realiseert je pas goed wat er voor de toekomst nodig is als je met zo’n klein pakketje geluk in je armen [...]
Neuromarketing: misleiding of overtuiging?
Als werkgever vind ik het belangrijk dat medewerkers van De Perswinkel werk doen waar ze goed in zijn en waar hun interesses liggen. Nog leuker is het natuurlijk als je jezelf kunt verrijken met kennis op vlakken die je interesseren. Zo volgde Cynthia onlangs alle seo-trainingen van YOAST en ging Sanne aan de [...]
In de media komen met je merk of webwinkel
Marianne Sijberden (33) is eigenaar van PR-bureau De Perswinkel en gespecialiseerd in merken en webwinkels. In 2012 lanceerde ze De Persbeeldwinkel, een beeldbank waar journalisten hun persbeelden voor de shoppingpagina’s vinden. In de media komen met je merk of webwinkel, dat wil iedereen wel! Maar waarom lukt het de een wel en de ander niet? [...]
Een PR-bureau: wat kun je verwachten?
PR-bureaus heb je in alle soorten en maten, veelal in Amsterdam, maar ook in de polder zijn er genoeg te vinden. Ik kan me voorstellen dat je als merk op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Waar kies je voor en waarom? Het verschilt per PR-bureau enorm wat je kunt [...]