U bevindt zich hier:--Dynamiek bij Kids World Days

Dynamiek bij Kids World Days

Door |2019-06-04T16:52:14+00:0012 oktober, 2016|Categorieën: Reportage|Tags: |

Op 9, 10 en 11 oktober werden de Kids World Days van het najaar gehouden in Trade Mart Brussels. 300 merken in babyartikelen, baby- en kinderkleding en speelgoed toonden hun nieuwe collecties aan de professionele bezoeker. Voor deze editie kon Kids World een stijging van 25% van het aantal bezoekers noteren. ‘Het is de bedoeling dat de bezoekers Trade Mart Brussels steeds meer als een echt belevingsplatform gaan ervaren waar inspiratie centraal staat. Een platform waar ze in de wandelgangen tal van innovaties kunnen spotten.

We blijven ook onze focus leggen om bezoekers aan te trekken’, vertelt Lies Vandiest. ‘Zo werden de detailhandelaars bij hun aankomst via een leuk ballonnenparcours begeleid tot aan de afdeling waar ze aan de infostand geïnformeerd werden over nieuwe exposanten en merken. ‘s Middags werden alle bezoekers getrakteerd op een gratis lunch.

Ook de exposanten lieten niets aan het toeval over en deden heel wat inspanningen om klanten aan te trekken. Bovendien konden we 8 nieuwe exposanten verwelkomen tijdens de Kids World Days: Grace is Green, Dekado, Maksimo, Petit Juul, KUK Company, BabyBjörn, JeP!Agenturen en Träumeland.’

Nederlandse markt

In het kader van een samenwerkingsakkoord met het Nederlandse vakblad BabyWereld en omdat Trade Mart Brussels de referentie in de Benelux wil zijn, werd de focus van de laatste Kids World Days opnieuw gelegd op de Nederlandse markt.

Lies Vandiest: ‘Trade Mart Brussels wil zich steeds meer profileren als hét platform voor de detailhandelaar uit België, Nederland en Luxemburg. Bovendien zijn heel wat van onze exposanten al actief op de Benelux-markt.’

De Nederlandse bezoekers ontvingen een gratis jaarkaart en 2 gratis tickets voor een bezoek aan het Atomium.

De volgende editie van de Kids World Days zal plaatsvinden op 12, 13 en 14 maart 2017.