Columns2019-12-17T16:56:01+01:00

Columns

1002, 2021

Euro’s verdienen zonder euroteken

By |10 februari, 2021|Categorieën: Blogs, Fiorienne Westenberg - marketing|Label: |0 Reacties

Daar is ze dan, onze dochter. Kleine teentjes, handjes, nageltjes, flinke dot met haar. Ze komt terecht in een totaal nieuwe wereld. Voor haar, maar ook zeker voor mij als kersverse mama wennen. Doe ik het allemaal wel goed? Eet ze wel genoeg, komt ze wel genoeg aan, slaapt ze wel voldoende? Heel veel [...]

1612, 2020

Lockdowns leiden tot productschaarste en prijsstijgingen

By |16 december, 2020|Categorieën: Carola Siksma-Ruiters - Babytrendwatcher|Label: , |0 Reacties

Op 14 december kreeg ik een melding van een winkel dat er een pakje voor me klaar stond. In de mail werd gemeld dat ik haast moest maken, want ze wisten niet of ze de dagen erna nog open zouden zijn in verband met de aangekondigde maatregelen. Ik reed daarom maar [...]

712, 2020

Alles wat aandacht krijgt groeit, zo ook mijn buik! 

By |7 december, 2020|Categorieën: Fiorienne Westenberg - marketing|Label: |0 Reacties

Zo, dat is niet makkelijk. Een eigen bedrijf runnen én in verwachting zijn. Ik dacht, dat doe ik wel even. Mooi niet dus. Vooral de laatste loodjes vlak voor mijn verlof wogen zwaar. Het leek wel alsof iedereen ineens extra aandacht nodig had. Daardoor was ik de aandacht voor mezelf af en toe even [...]

710, 2020

Het is een meisje!

By |7 oktober, 2020|Categorieën: Fiorienne Westenberg - marketing|Label: |0 Reacties

Hoi, ik ben Fiorienne, op het moment dat je dit leest 30 weken in verwachting van ons eerste kindje. Daarnaast ben ik de oprichtster van het marketingbureau Many Tastes. Dit is een retail marketingbureau speciaal in het leven geroepen voor de lokale retailer en horeca. Van bakkers tot wijnbar en van slager tot chocolatier. [...]

1206, 2020

Communiceren in coronatijd

By |12 juni, 2020|Categorieën: Blogs, Marianne Sijberden|Label: |0 Reacties

Koop lokaal, steun de kleine ondernemer en blijf thuis was de afgelopen maanden het motto. Terwijl toiletpapierfabrikanten monsteromzetten draaiden, moesten de meeste ondernemers de afgelopen maanden alle zeilen bijzetten om overeind te blijven. Het is de wereld op zijn kop. Bij Perswinkel Communicatie verschoof de focus naar crisiscommunicatie voor klanten in de gezondheidszorg en crisisopvang. [...]